Πολλοί συχνά εξοπλίζουμε με δωρεάν διαφημιστικά δωράκια, όπως το vanity kit, τα δείγματα σαμπουάν, τα σαπουνάκια, το μπλοκ χαρτιών ή με στυλό το χώρο του μπάνιου και του υπνοδωματίου Ξενοδοχείου ή Ενοικιαζόμενων Δωματίων.
Πέρα από τη μοριοδότηση κατά ΕΟΤ, μία τέτοια παροχή έχει αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη για τους επισκέπτες των καταλυμάτων, οι οποίοι αξιολογούν πολύ θετικά όποια επιπλέον υπηρεσία διευκολύνει την παραμονή τους στους χώρους της ξενοδοχειακής μονάδας.
Θα φανταζόσαστε ποτέ ότι ένα δώρο με το λογότυπο της τουριστικής επιχείρησης, όχι μόνο θα μπορούσε να αποσβεστεί οικονομικά αλλά να φέρει επαναλαμβανόμενους πελάτες ή συστάσεις;
Η αγορά ενός αναμνηστικού από τις διακοπές ή την παραμονή μας σε ένα νέο μέρος λειτουργεί συνειρμικά και συνδέει, μέσω αυτού του αντικειμένου, την ανάμνηση με το χώρο ή το μέρος. Κάθε φορά που κοιτάμε το ενθύμιο που αγοράσαμε ανακαλούμε τις στιγμές εκείνες και ταξιδεύουμε πίσω στο παρελθόν.
Στόχος, επομένως, κάθε εταιρικού δώρου είναι η σύνδεση ενός αντικειμένου, χρηστικού ή διακοσμητικού, με τις διακοπές, το χώρο και την παραμονή στο κατάλυμα. Ταυτόχρονα μπορεί να συνδέσει τον ιδιοκτήτη της τουριστικής μονάδας, που προσφέρει το αναμνηστικό δώρο, με την προσφερόμενη υπηρεσία φιλοξενίας.
Το αποτέλεσμα είναι η άμεση συσχέτιση του δώρου με το κατάλυμα Φιλοξενίας!
Πέρα από το χάρτη του νησιού ή τα amenities στο μπάνιο, τι άλλο θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει ένα κατάλληλο εταιρικό δώρο;
Οι επισκέπτες προτιμούν δώρα που θα τους «κάνουν τη ζωή εύκολη» κατά την παραμονή τους στο χώρο σας. Η επιτυχία του εταιρικού δώρου όμως θα κριθεί, όταν το δώρο αυτό συνεχίζει να αξιοποιείται και μετά το πέρας της διαμονής τους.
Σας προτείνουμε να επιλέξετε ένα αναμνηστικό που θα εξακολουθούν να χρησιμοποιούν, όπως μία πετσέτα θαλάσσης, ένα μπλουζάκι, ένα ιδιαίτερο μπρελόκ, μία πρακτική τσάντα θαλάσσης, ένα φουλάρι με τα χρώματα της επιχείρησης, ένα pestemal με ιδιαίτερο print, ένα καπελάκι, ένα ψάθινο καπέλο, ένα κασκόλ ή παντοφλάκια. Ότι και αν επιλέξετε θα πρέπει να αρμόζει με την αισθητική της τουριστικής επιχείρησης, να έχει κάποιο σύμβολο που να παραπέμπει στο λογότυπο ή σε κάποιο διακοσμητικό στοιχείο του χώρου, ώστε να ανακαλεί το κατάλυμα.
Η εφαρμογή του λογότυπου της επιχείρησης με στάμπα ή ραφή, είναι απαραίτητη!
Πώς εκλαμβάνει τελικά ο επισκέπτης το εταιρικό δώρο και τι αποτελέσματα φέρνει;
Αρχικά, η δωρεάν προσφορά ενός αναμνηστικού αντιμετωπίζεται ως μία ευγενική χειρονομία. Η πρωτότυπη αυτή κίνηση, παρόλη την ανθρώπινη ευαισθησία που εκδηλώνεται από τον ιδιοκτήτη ή διαχειριστή προς τον πελάτη, αποτελεί και ένδειξη επαγγελματισμού.
Η προσοχή στη λεπτομέρεια γίνεται αντιληπτή από τον πελάτη, ο οποίος εκτιμά το γεγονός ότι όλα κατά τη διαμονή του έχουν επιμεληθεί με περισσή φροντίδα.
Επίσης, ο πελάτης αντιλαμβάνεται το εταιρικό δώρο ως μία φροντίδα που τον κάνει να νιώθει άνετα, «σαν το σπίτι του» και θέλει υποσυνείδητα να επιβραβεύσει.
Η επιβράβευση μεταφράζεται σε μία σύσταση σε ένα φίλο ή συνεργάτη του, ή σε επαναλαμβανόμενη κράτηση του χρόνου! Σε αυτό μπορούμε να προσθέσουμε τη βουβή διαφήμιση που κάνει, ενόσω χρησιμοποιεί το αναμνηστικό δώρο του κατά τη διάρκεια της καθημερινότητάς του.
Δεδομένου ότι οι πελάτες ζητούν ολοένα πιο προσωποποιημένες εμπειρίες διαμονής, θέλοντας να νιώσουν μοναδικοί και ιδιαίτεροι, ένα προσωποποιημένο δώρο αποκλειστικά γι’ αυτούς τους ενθουσιάζει και διαφοροποιεί την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό!
Eυαγγελία Παπαδημητρίου
Αρχιτέκτων Μηχανικός & Interior Designer
www.hostcompass.net